למה ישראלים מעדיפים נדל"ן בגרמניה?

נדל"ן הוא תחום שבו מנתחים פרמטרים רבים כדי לדעת אם להשקיע בו במקום מסוים, ולכן מדינות מסוימות יחשבו תמיד עדיפות לצורך זה מאשר אחרות. לגרמניה יש כמה יתרונות בתחום הנדל"ן ולכן ישראלים רבים נוהרים לשם כבר שנים, בעיקר מאז שגדלה שם הקהילה הישראלית והוכיחה שזה אפשרי לחיות שם ולשגשג כלכלית. היהודים שחיו שם כבר מכירים את הענף הזה, אגב, ולכן רבים מהם נחשבים למובילים בתחום זה. כעת מצטרפים אליהם ישראלים שמשקיעים בגרמניה גם אם הם לא גרים בה, באמצעות חברות שונות שמבטיחות להם את ההשקעה ועוד תשואה נאה. להלן הסיבות העיקריות שבגללן גרמניה נחשבת למדינה טובה להשקעות נדל"ן.

למה ישראלים מעדיפים נדל"ן בגרמניה?
למה ישראלים מעדיפים נדל"ן בגרמניה?

שגשוג כלכלי ויציב בגרמניה

לא משנה אם גרמניה סופגת זעזועים בשנים האחרונות בגלל מדיניות הגירה ובגלל הקורונה, היא מוכיחה שהיא נשארת יציבה והכלכלה שלה אינה סופגת מכות אלא מוכיחה את העמידות והאיתנות שלה. המבנה של גרמניה וההשקעה שלה בהשכלה ובפיתוח מוכיחים את עצמם והתעשייה שלה אינה קורסת אלא התל"ג נשאר יציב ולכן היא מושכת אליה חברות שמשקיעות בה ומגדילות את הביקוש לנדל"ן איכותי. לכל תחום תעשייה והייטק משגשג כזה יש מעגלי תעסוקה וענפים שמרוויחים ממנו, ולכן בגרמניה הם משיקים זה לזה ותומכים זה בזה בצמיחה שנמשכה גם בזעזועים. הכלכלה יציבה ולכן קורצת למשקיעים במיוחד בתקופה של אי ודאות בעולם. הממשלה מצדה מבטיחה לא לזעזע את המשק בגזירות וגם החקיקה בה אחראית ולא פוגעת במיסוי ובמשקיעים.

שוק נדל"ן משגשג ומבטיח

צריך להכיר את שוק הנדל"ן בגרמניה בעשורים האחרונים כדי להבין שלצד הפריחה בביקוש ובהתחלות בנייה ובפרויקטים שנבנו יש גם יציבות מחירים בנדל"ן. יש יותר אפשרויות לרכוש דירות במחירים זולים ונוחים במקומות מבוקשים ולכן גם למשקיעים זרים ההזדמנויות האלה קורצות. אין תזוזות קיצוניות ולא מוסברות בקשת המחירים ולכן מחירי נכסים נשארים סבירים ונגישים. שיקול נוסף הוא תרבות הדיור בדירות שכורות שהשתנתה מעט מאוד אפילו בברלין. בגרמניה נהוג לגור בשכירות ולא לצבור נכסים למרות המחירים הנוחים. מה שמבטיח שוק דירות להשכרה שתמיד תוכלו לנצל ולהרוויח בו תשואה יפה. נכון, לא נהוג להעלות מחירי דיור ללא הנמקה וללא גבול, אבל כשיש לכם דיירים שמחפשים דירה לטווח ארוך כך שלא תצטרכו להתעסק בעלויות חיפוש דיירים חדשים והתשואה החודשית מובטחת בקביעות, זאת בדיוק ההגדרה להשקעת נדל"ן טובה שמחזירה את עצמה בזמן ולפי הצפי.

בנייה והתחדשות

כלכלה יציבה שמוכיחה את עצמה מבטיחה תנופת בנייה ומכיוון שחברות רבות עושות רילוקיישן ויש גם הגירה של כוח אדם איכותי הביקוש לנדל"ן חדש ומודרני גדל גם במקומות מחוץ למרכז העיר. ההשקעה בנדל"ן חייבת להיעשות אם כך במקומות שנבדקו על ידכם או על ידי מומחים מטעמכם. הם יפרסו בפניכם את היתרונות של כל מקום ומהו הצפי לבנייה נוספת באזור והשפעתה על מחיר הנכסים והתשואה שתוכלו לקבל מהם.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 04-9929990
דילוג לתוכן