המלצות מעורכי דין

עו"ד שרון גרבר, 22.12.2022
5/5

נושא: תודות לעו"ד ד"ר יובל חן

לעו"ד ד"ר יובל חן היקר,

אני עורכת דין ופעילה בישראל ונכדה לסבא שהגיע מפולין לגרמניה ועזב אותה בשנת 1933.
לסבא שלי לא הייתה אזרחות גרמנית.

חיפשתי באינטרנט עו"ד שיטפל בהוצאת דרכון גרמני עבורי.

מאחר שהתהליך להוצאת דרכון גרמני בכלל לא קשור לחוק בישראל או לעריכת דין בישראל,
היה לי חשוב למצוא רק עו"ד שלמד משפטים וחוקי אזרחות גרמנית בפקולטה למשפטים בגרמניה ומכיר היטב את החוק הגרמני.

הבנתי כבר בתחילת החיפושים שלי, כי רק עו"ד שלמד משפטים בגרמניה, יודע ומבין את הדקויות בחוק הגרמני ורק יוכל להתמודד עם הגוף הקובע בגרמניה.
לשמחתי הרבה מצאתי אותך באינטרנט. שלחת לנו הודעה מדויקת וברורה של המסמכים הנדרשים לך ממשרד הפנים ומהרבנות בישראל.

הפגנת ידע נרחב ומקצועיות בלי רגילה.
כעת, בסך הכול 5 חודשים לאחר שהגשת עבורי את התביעה לאזרחות גרמנית, נדהמתי
לקבל ממך הודעה טלפונית, וגם העתק מהודעת שגרירות גרמניה, המאשר את קבלת האזרחות הגרמנית.

נשאר לי רק לגשת לשגרירות הגרמנית ולמלא טופס קצר, כדי להזמין לי את הדרכון הגרמני.

אני לא מאמינה שגרמניה אישרה את התהליך בזמן כל כך קצר, במיוחד אחרי שראיתי באתרים שונים, כי התהליך נמשך שנתיים לערך.

אני רוצה להודות לך ולצוות הנפלא שלך, על אופן הטיפול, הירידה לפרטים ועל המקצועיות.

עו"ד שרון גרבר sharon4474@gmail.com 

עו"ד אילן זהר, ת"א, 6.11.2023
5/5

ראיתי בגוגל, שביום 02.10.23 כתב מישהו על עו"ד ד"ר חן שההליך לקבלת אזרחות גרמנית באמצעות עו"ד ד"ר חן היה ממש כמו קסם. הלקוח כתב שלא היו לו שום מסמכים היסטוריים לספק, אלא רק סיפור, אבל אחרי 6 חודשים בלבד השיג לו ד"ר חן אזרחות גרמנית.

מישהו אחר, רופא במקצועו, כתב לפני כן בגוגל שד"ר חן תותח. הרופא כתב שעו"ד שעוסק  בתחום של הוצאת אזרחות גרמנית, אמר לאותו לרופא, שאין לו סיכוי לקבל אזרחות גרמנית. אח"כ פנה הרופא לד"ר חן ואחרי 5 חודשים הוא קיבל באמצעות ד"ר חן אזרחות גרמנית.

עוד שורה של אנשים כתבו בגוגל, שעורכי דין אמרו להם שאין סיכוי שיקבלו דרכון גרמני. הם פנו לעו"ד ד"ר חן ואחרי חודשים ספורים הם קיבלו אזרחות גרמנית.

משהו דומה קרה גם איתנו. עו"ד אחר אמר לי שהסיכוי שלנו לדרכון גרמני נמוך. חבר עו"ד המליץ לי לפנות רק לד"ר חן.

משפחתי ואני עורכי דין פעילים מאד וגם ותיקים מאוד. כדי לטפל באזרחות גרמנית צריך עו"ד שלמד בגרמניה את חוקי האזרחות של גרמניה ויש לו בקיאות בתחום שאני מאמין שעורך דין שלא למד בגרמניה איננו יכול להשיג.

7 חודשים אחרי שמסרנו לעו"ד ד"ר חן מסמכים ממשרד הפנים בישראל שהוא ביקש, הוא מודיע לנו, שהתביעה שלנו לאזרחות גרמנית אושרה.

רבותיי, אזרחות גרמנית אחרי 7 חודשים!!! כל זאת, בלי שום מסמכים היסטוריים שיכולנו להציג, בלי טרטור, בלי שאלות.

אכן, ממש כמו קסם. ד"ר חן הוא באמת תותח. כעו"ד ותיק מאוד בישראל אני ממליץ על עו"ד ד"ר יובל חן בחום. יובל מקצוען, הדיאלוג איתו נעים מאוד ועם התוצאות אי אפשר להתווכח.

עו"ד אילן זהר, תל אביב.

עו"ד אמיר תמרי, 14.8.2022
5/5

הגעתי לעו"ד יובל חן במקרה. כבר מהשיחה הראשונית נוכחתי כמה יובל מקצועי וענייני. בקשותיו והנחיותיו לקבל ניירת היו ברורות ונדרשה רק פגישה אחת עימו בתל אביב וכמה מיילים ששלחנו אליו

להפתעתי תוך כ4 חודשים הגיעה האישור ונשאר רק תיאום טכני להנפקה של הדרכון . ממליץ בלב שלם על יובל. מקצועי.יעיל.שירותי. וכך כל צוות משרדו.
אמיר תמרי עו"ד

עו"ד רון ברקמן, 18.04.2023
5/5

ליובל חן וצוות המשרד המעולה,
סיימתם עבורנו בימים אלה בהצלחה ובזמן שיא תהליך לקבלת אזרחות גרמנית לי ולמשפחתי על כל שלוחותיה. תהליך העבודה איתכם היה בלתי נתפס באיכותו ויעילותו, כשהדברים נעשים בנועם ובחיוך, וכשמאחורי הקלעים, כך התברר לנו, נעשתה על ידכם עבודת איסוף ולימוד שיטתית ומדוייקת. נדיר לראות בישראל ובכלל מערכת כל כך משומנת, מובנית ומוכוונת להצלחת הלקוח.

בתוך 4 חודשים מרגע שפניתי אלייך, כל משפחתנו קיבלה הזמנה מהשגרירות להתאזרח ולקבל דרכון. הרבה מעל ומעבר למצופה. תודה ענקית מכולנו.
עו"ד רוני ברקמן

 

 

עו"ד איתן לוין, 19.02.2023
5/5

תודה ענקית והערכה רבה לעו"ד ד"ר יובל חן על טיפול מקצועי ומהיר.

כשהחלטתי לנסות ולהגיש בקשה לקבלת אזרחות גרמנית ודרכון גרמני עבורי ועבור שאר בני המשפחה, בהתבסס על שינוי החוק שנכנס לתוקפו בגרמניה, התחלתי לברר על עורך דין המתמחה בחוק הגרמני ושהינו בעל רישיון עריכת דין בגרמניה – וכך הגעתי אל עו"ד ד"ר יובל חן.

היה לי ברור שהתהליך הארוך והסבוך להוצאת דרכון גרמני כלל אינו קשור לחוק בישראל או לעריכת דין בישראל, ולכן התעקשתי למצוא עו"ד שלמד בפקולטה למשפטים בגרמניה ומכיר היטב את חוקי האזרחות הגרמנית בפרט ואת החוק הגרמני בכלל.

לאחר בירור עם כמה ממכרי עורכי הדין הגעתי בהמלצתם אל עו"ד ד"ר יובל חן ומייד הרגשתי שאני בידיים מקצועיות. עו"ד חן הנחה אותי לאורך כל הדרך אודות מסמכים ואישורים שהגרמנים דורשים כדי להתחיל בהליך. את אותם המסמכים שלא היו ברשותי עו"ד חן פעל בעצמו לאיתורם בגרמניה. הוא גם הדגיש במפורש שמדובר בתהליך ארוך וסבוך שיכול להימשך על פי רוב כ-24 חודשים.

השבוע, בחלוף 7 חודשים בלבד מרגע הגשת התביעה לאזרחות בגרמניה ואיתור כל המסמכים הנדרשים לצורך הוצאת דרכון גרמני, צלצל אלי עו"ד חן ובישר לי שהתביעה שלנו אושרה במלואה. לא רק שלי אישית אלא של כל בני המשפחה, הילדים והנכדים – סה"כ 15 איש.
כעת נותר לנו לקבוע תור בשגרירות גרמניה בתל אביב ולקבל שם לידינו את תעודת האזרחות ואת הדרכון הגרמני.

אני רוצה להודות לעו"ד יובל חן ולצוות המסור והמקצועי שלו על טיפול יוצא דופן, מקצועי, אדיב ועם המון יחס אישי.

בברכה חמה,
עו"ד איתן לוין

עו"ד צליל רייך, 25.06.2023
5/5
קיבלנו מעו"ד יובל חן שירות מצוין עבור הוצאת דרכון גרמני לכל המשפחה. ליובל ניסיון של עשרות שנים בהוצאת אזרחויות גרמניה, והתרשמנו כי רק לאדם עם ניסיון כמו שלו כלים אמיתיים וממשיים לטפל באזרחות גרמנית מול השלטונות. יובל טיפל בבקשתנו במסירות ובאדיבות, ואת האישור על קבלת האזרחות קיבלנו במהירות שיא, מבלי שנאלצנו להיטרטר בדרישות חוזרות ונשנות להבאת מסמכים. אנו ממליצים בחום על יובל, ונשמח להמליץ באופן פרטי לכל מי שמתלבט.
עו"ד שמואל שילוח, 17.04.2023
5/5

כעורך דין למדתי כי לא די בתואר אלא דרושה ידיעה ורמת מקצועיות גבוהה בתחום בו אתה עוסק. אין ספק שעו"ד יובל חן הוכיח שהוא עומד בקריטריונים הללו בכל הקשור לטיפול בהשגת אזרחות גרמנית ללקוחותיו. עו"ד יובל חן טיפל בהשגת אזרחות גרמנית עבורי ועבור בתי ושלושת ילדיה. הטיפול היה מקצועי לעילא ולעילא ותוך מספר חודשים לא רבים (פרק זמן קצר משמעותית מהצפוי) אכן נתנה לנו האזרחות המבוקשת. אין ספק שלימודיו של עו"ד חן בגרמניה, שהייתו שם והכרת החוק הגרמני סייעו בהשגת האזרחות הגרמנית תוך זמן קצר יחסית וללא כל תקלה. המלצתי לכל המעוניין בהשגת אזרחות גרמנית לפנות אל עו"ד יובל חן.

עו"ד ירון בן דן, 30.08.2023
5/5

לפני שנה בדיוק, פנינו לעו"ד יובל חן, לצורך בירור האפשרות לקבל אזרחות גרמנית. לפני הפגישה קיים עו"ד חן שיחה עם אימי, שהיא קשישה בת 83, ומיד לאחריה קיבלה אימי מייל מפורט, בו ניתוח סיכויי הצלחת הבקשה לשלטונות גרמניה ורשימת המסמכים הדרושים. זמן קצר לאחר מכן, נפגשנו עם עו"ד חן. בזה תם חלקנו בעשייה, ומאותו רגע, טופלנו על ידי עו"ד חן וצוות משרדו, בצורה יוצאת דופן; ההתנהלות נעימה וסבלנית, הטיפול בבקשה מושלם ובדיוק בהתאם לוח הזמנים שנמסר לנו, הבקשה הוגשה מספר חודשים לאחר מכן ובחלוף 5(!) חודשים בלבד מיום הגשתה, קיבלנו הזמנה לקבל את האזרחות בשגרירות גרמניה. כמי שעוסק גם כן בעריכת דין, אני יודע להעריך רמה כזו של טיפול משפטי. יישר כוח לעו"ד ד"ר יובל חן וצוות משרדו. אני ממליץ עליהם מאוד.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 04-9929990
דילוג לתוכן