הדרכים לעסקי נדל"ן בגרמניה

היתרון הראשון של השקעת נדלן בגרמניה כמובן הוא העובדה שמדובר במדינה חזקה עם כלכלה יציבה שגם התאוששה מהר יחסית מהקורונה. זה מצביע לא רק על אופק השקעות נכון אלא גם על שוק נדל"ן פרטי ומסחרי שיכול להתאים לכל סוג של משקיע. זה מתאים גם למשקיעים המנוסים והמקצועיים שמתמחים בנדל"ן וגם משקיעים שרוצים להשקיע בקטנה דרך קרנות נאמנות או קניית דירה להשקעה. כמו כן, משקיעים זרים מאוד רצויים בגרמניה ולכן הבנקים מאפשרים להם גמישות בהלוואות ובלקיחת משכנתאות לנכס אחד ואפילו גרירתה לנכס הבא, כשבמהלך הזמן הזה הערך של הנכס עולה ואפשר להרוויח גם מתשואה חודשית וגם ממכירתו ברווח גדול.

השקעה בדירות להשכרה

דירה להשכרה בגרמניה היא למעשה ההשקעה הבטוחה ביותר, אם כי חשוב לדעת שדיירי שכירות הם מוגנים. אפשר אמנם לבקש כל מחיר, במיוחד באזורים המבוססים, משום שהגרמנים מוכנים לשלם על איכות חיים ועל רמת חיים נאותה. עם זאת, חשוב לדעת בדיוק היכן להשקיע ולקבל מידע מבוסס מאנשים שמכירים את גרמניה ויכולים לייעץ לכם לגבי אזורי הביקוש והמקומות שבהם התשואה מובטחת ועוד עשויה לעלות. נקודה חשובה נוספת היא שהדיירים השוכרים במדינה נוטים להישאר שם שנים ואף כל החיים, מה שמבטיח לכם יציבות ותזרים מזומנים קבוע. בדרך כלל נהוג להשכיר דרך חברות ניהול ומשרדי תיווך ופחות מקובל להשכיר אישית ולהתמודד עם הדיירים לבד, מה שהופך נוח מאוד למרות שכר הטרחה והאחוזים שמשלמים להם. זה מצוין לכל מי שממשיך לגור בישראל.

הדרכים לעסקי נדלן בגרמניה
הדרכים לעסקי נדלן בגרמניה

נכס מסחרי להשכרה

התחום הנפוץ והרווחי ביותר להשקעות נדל"ן בגרמניה הוא נכסים מסחריים וציבוריים להשכרה. מדובר בחנויות, משרדים, שטחים ציבוריים למטרות שונות כמו ארגונים והתארגנויות, תרבות ואמנות, תעשייה, רשתות שיווק, משרדים ממשלתיים, מוסדות, אקדמיה ועוד. הם נוטים לשכור את הנכס לטווח ארוך מאוד ולכן כשיש לכם נכס כזה ההכנסה מובטחת שלנים רבות. הגרמנים מעריכים מאוד נכסים מושקעים שמנוהלים בצורה מסודרת ויש כתובת שאפשר לפנות אליה בכל עניין. הם מעדיפים חוק וסדר ולכן מומלץ לעשות את זה בעזרת מי שמכיר את השטח ויכול לנתב אתכם להשקעות הנכונות ולייעץ לכם כיצד לנהוג עם השוכרים.

חברות ניהול ועסקי נדל"ן

בגרמניה מקובל לנהל נכסים להשכרה על ידי חברות ניהול שפוטרות אתכם מהתעסקות בכל מה שקשור לטיפול בדיירים ובניהול הבניין. אם אתם רוצים להקים חברת ניהול כזאת עליכם לגור שם או לפתוח אותה בשותפות עם תושב מקומי כדי שיהיה מי שינהל את כל המגעים באופן שוטף ויעשה את העבודה היומית. כמו כן, אפשר לפתוח סוכנויות תיווך ונדל"ן, שמוצאות נכסים ומתווכות בהשכרתם או שפשוט קונים את הנכסים ומשכירים בעצמכם. עם זאת, חשוב להכיר את השטח והפוטנציאל האמיתי שלו לפי תשואה, ולהתייעץ עם מומחים לנדל"ן בגרמנייה. כמו כן, צריך להחליט מראש עם איזה פלח שוק מחליטים לעבוד כדי לכוון למציאת נכסים שמבוקשים שם. חשוב לדעת גם שהבנקים אוהבים השקעות נדל"ן כאלה ולכן מעניקים הלוואות מעולות בתנאים מצוינים ולכן זה מושך יותר משקיעים זרים לגרמניה.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 04-9929990
דילוג לתוכן